http://www.indirdik.com/adeal/22492
Günün Fırsatı

28 Temmuz 2007 Cumartesi

OKUMA BAYRAMI HEDİYECİKLERİ






Sizlerle biraz gecikmiş bir konuyu henüz paylaşmak istiyorum.Yaklaşık 2 ay kadar önce birinci sınıfı bitiren ikizlerimin okuma bayramları oldu.Sevgili öğretmenimiz bizimkileri sunucu yapmıştı bu anlamlı günde.Nasıllardı..???Ehh işte fena sayılmazdı.İnanılmaz güldük ,eğlendik eee tabiki o yaştaki çocuklarımızla yaptıklarından dolayı gurur da duyduk.Evladı olan her anne babaya Allah bu gururu yaşatsın derim.Öncesinde bu güzel günü unutmamak kalıcı kılmak için ne yapabilirim diye işe biraz karışma gereği duydum.Ve içinde çikolata olup çocukları mutlu edecek , üzerinde de resimleri olup aileleri mutlu edecek ,kalıcı olmasını isteyen herkesin işte vitrinine ya da çocuk odasına koyabileceği bu çikolata sepetlerini buldum .Sağolsun öğretmenimiz de bu fikrimi onaylayınca alışverişini yaptık ve gene onlara çok teşekkür ediyorum ki ; bir kaç veli biraraya gelerek hemen aynı gün bu sepetleri yapıp bitirdik ve süslediğimiz büyük banyo sepetimin içine yerleştirdim.Çocukların resimlerinin üzerinde de 1-A sınıfı okuma bayramına hoşgeldiniz yazıları yazıyordu. O harika günün anısına gerçekten de herkesin çok beğendiği , değişik bir şey çıkmış oldu ortaya.
Tabi ki; sayın okul müdürümüzü ve emeği geçen öğretmenlerimizi de unutmamak gerekliydi.Onlara bu bebek sepetleri olmayacağı için gümüş kutulara koyulan çikolatalardan yaptık .Ve resim olarak 1-A sınıfının öğretmenleriyle çekilmiş toplu resmini zımbaladım onlara da .
Benim gibi bu konulara hevesli meraklı tüm arkadaşlara fikir olsun diye paylaştım bunları.Kim bilir belki bir gün size de ışık tutabilir bu alternatif....

6 yorum:

Adsız dedi ki...

canımcım ben bunlara bayıldım bahsediyodun ama ben bu kadar şirin olduklarını tahmin etmiyordum çok çok beyendim..
ellerine sağlık...kurtuluşun yok emirin sünnetine allah izin verirse yapıyoruz bunlardan ona göre:)
bakıyorumda bu arada hızına yetişemiyoruz.maşallah diyorum başkada bişi demiyorum...
sevgiler..........

lezzetlilerim dedi ki...

SELAMLAR
TANIŞALIM MI? SAYFANIZI YENİ BULDUM. HERŞEY ÇOK GÜZEL. ÇOCUKLARINIZIDA KUTLARIM. ALLAH BAĞIŞLASIN MAAŞALLAH. ALLAH TÜM ANNE VE BABALARA EVLATLARININ BAŞARILARINI GÖSTERSİN
BENDE BEKLERİM HOŞÇAKALIN

hayatkazanbenkepce dedi ki...

özlemcim teşekkür ederim. Ne demek tabi ki Emir'in sünnetine inşallah daha güzel fikirler üretecek teyzesi .Senin kadar başarılı olamasamda eh işte kendi çapımda bişeyler yapmaya çalışıyorum.Tekrar sağol canım her türlü desteğin için...

hayatkazanbenkepce dedi ki...

SAYIN LEZZETLİLERİM ; ZİYARETİNİZ VE GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .HER ZAMAN GÖRÜŞMEK ÜMİDİYLE SEVGİLER CANIM....

Adsız dedi ki...

Bunlar süpperr olmuş..Bayıldım gerçekten..Ellerine , kollarına , emeğine sağlık..
Neden bilmem ama anne olunca hiçbir kadın detayları atlamıyor değil mi ?
Önemli olan bebişlerimizin mutluluğu :)
Sevgiler

hayatkazanbenkepce dedi ki...

pastarda çok teşekkür ederim ziyaretiniz beni çok mutlu etti.Anne olunca gerçekten çocuklarla ilgili daha fazla ne yapabilirim düşüncesinde oluyor insan sürekli.Kesinlikle onların mutluluğu herşeyden önemli size katılıyorum.Görüşmek ümidiyle sevgiler...