http://www.indirdik.com/adeal/22492
Günün Fırsatı

14 Temmuz 2008 Pazartesi

SOFRA ÖZLEMİ ÖZLEM'İN BİRİCİK OĞLU EMİR 'İN DOĞUM GÜNÜ

BU GÜZEL SÜNGER BOB PASTA TAMAMEN ARKADAŞIM ÖZLEM 'İN FİKRİ . EH BEN DE NAÇİZANE BİRAZ EL ATTIM İŞTE O KADAR ....
BUNLAR DA DOĞUM GÜNÜ ÇOCUĞU EMİRLE BERABER BENİM İKİZLERİM ÖMER İLE ŞEVVAL...

CUMARTESİ GÜNÜ CANIM ARKADAŞIM SOFRA ÖZLEMİ ÖZLEM'İN BİRİCİK OĞLU EMİR KAAN 'IN MUHTEŞEM DOĞUM GÜNÜ PARTİSİNDEYDİK . GERÇEKTEN BİZİM İÇİN DE ÇOCUKLARIM İÇİN DE ÇOK HOŞ BİR PARTİYDİ. SEVGİLİ ARKADAŞIM ÇOCUKLARIN EĞLENMESİ İÇİN HER ŞEYİ DÜŞÜNMÜŞTÜ . AÇIK HAVADA BAHÇEDE KUTLANMASI DA AYRI BİR GÜZELLİKTİ . EMİR 'E TEKRAR AİLESİYLE SEVDİKLERİYLE NİCE NİCE HAYIRLI YAŞLAR DİLİYORUZ.İNŞALLAH GÜZEL AİLESİNE DE HAYIRLI EVLAT OLUR VE İŞTE O GÜZEL GÜNDEN , GÜZEL MAMALARDAN SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM.....

SOSİSLİ LOLİPOPLAR ZATEN HER ZAMAN ÇOCUKLARIN EN FAVORİLERİNDEN . TAHMİN EDERSİNİZ Kİ ÇABUCAK YALAYIP YUTULDU :))

PASTANIN KONSEPTİNE UYGUN OLARAK BU SÜNGER BOB VE PATRİC KURABİYELER MASAYA HARİKA RENK KATTILAR.

ZEYTİN EZMELİ KAPLUMBAĞA AÇMALAR DA ÇOK DEĞİŞİK VE ENFESTİ...
RENK RENK KANAPELER , CİVCİV PATATESLER ,SARMALAR, SOSYETE MANTISI VE DAHA NELER NELER ....
CANIM ARKADAŞIM ELLERİNE VE EMEĞİNE SAĞLIK BU GÜZELLİKLER İÇİN ...
EEE ÖMER İLE ŞEVVAL 'İN DE DOĞUM GÜNÜ YAKLAŞIYOR ANLARSIN YA :))

18 yorum:

nil-nennenmutfakta dedi ki...

oooh Afiyetler olsun doğum günü çocuğu ve tüm miniklere öpücükler :*)

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Özlem çok güzel bir doğum günü hazırlamış, çocuklar da güzel bir gün geçirmişler, Özlemin sayfasında da görmüştüm, sizin de ellerinize sağlık , sevgilerimle...

Jasminskager dedi ki...

Yagmur'un dogunun kutlu olsun.Pastada harika olmus ellerinize saglik.

HÜLYA dedi ki...

GÜZELİM ZİYARETİNE ÇOK TEŞEKKÜRLER ÇOK MUTLU OLDUM HER ZAMAN BEKLERİM...

DOĞUM GÜNÜ ÇOCUĞUNA MUTLU YILLAR RABBİM BAHTINI GÜZEL EDER İNŞALLAH..

MASADAKİ MENÜDE HARİKA GÖRÜNÜYOR YAPANLARIN ELELRİNE SAĞLIK YİYİNLEREDE AFİYET ŞEKER OLSUUN

pelince dedi ki...

Doğum günü çok güzelmiş,senin kuzularda çok büyümüş,hepsine maşallah...
Allah nazarlardan korusun.....

hatice dedi ki...

Sevgili Özlem,bu mamaların hepsi muhteşem.ellerinize sağlık...yağmura nice seneler...sevgiler..

yaban mersini dedi ki...

özlemde görmüştüm bu pastayı..muhabbetinizi kıskandık walla..şaka bir yana slmlarımı gönderiyorum

Özlem dedi ki...

Selam,
Pasta çok güzel olmuş, bayıldım. Ellerinize sağlık,
sevgiler,

www.illedeyemek.com dedi ki...

Nice senelere Pasta nefis emeğine sağlık canım...

www.illedeyemek.com dedi ki...

Nice senelere Pasta nefis emeğine sağlık canım...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım arkadaşım dileklerin ve yardımların için bir kez ve binlerce teşekkürler:)seninde ellerine sağlık..bu kadarını bile tahmin etmediğim bir pasta çıktı ortaya .hem tadı hem görüntüsüyle yiyenleri cezbetti..herkezden beĞeni telefonları alıyorum..tekrar tekrar teşekkürler..bu gün sizlerle güzeldi..
öpüyorum seni ve ikizleri..
sevgilerimle

Melek* dedi ki...

canım menü harika pastana bayıldım bu arada ellerine sağlık

zarpandit dedi ki...

super bir sofra ve cok guzel bir gun:)

oğlunun nice yaşlarını gor emi:)

tam çocukalara gore figürlü mamaların bol oldugu bir pasta olmus:)

Adsız dedi ki...

Daha nice yıllara, sağlıklı, huzurlu senelere.

hatice dedi ki...

Canım, Yükü sevgi, özü saygı, gücü barış, süsü hoşgörü olan mübarek miraç kandilini kutlarım

SOFRAM dedi ki...

Canım hayırlı ramazanlar, iftarlar diliyorum, sevgilerimle...

keskinli dedi ki...

oh oh masallah
kiskaniyoruz ama ona göre
pastada süper daha nice senelere insallah senin ikizlerde cok tatli sevgiler hayirli günler canim
ama su kurabiyelerde bayildim dogrusu

Adsız dedi ki...

Seyhaaaaan nerdesiiin ??

lezzetavcisi