http://www.indirdik.com/adeal/22492
Günün Fırsatı

16 Kasım 2008 Pazar

ŞEKER HAMURLU BEBEK KURABİYELERİ


BU CİCİ Mİ CİCİ ŞEKER HAMURLU KURABİYELERİ EŞİMİN KARDEŞİNİN OĞLU OĞUZ 'UN BEBEK MEVLÜDÜNDE DAĞITILMASI İÇİN HAZIRLADIK. TABİ Kİ DE GENE SEVGİLİ ARKADAŞIM ÖZLEM İLE BERABER ..........


KURABİYELERİ POŞETLEYİP REKLİ KURDALELERLE FİYONK YAPTIKTAN SONRA YAKIŞIKLI OĞLUMUZUN RESİMLERİNİ DE İLİŞTİRİP ANNESİ ZEHRA'YA GÜZEL BİR SÜPRİZ YAPTIK . OĞUZ BEBEĞİMİZE TEKRAR AİLESİYLE BERABER HAYIRLI UZUN ÖMÜRLER DİLERİZ ...

12 yorum:

NiNo dedi ki...

cok guzellerrrrrrrr

Unknown dedi ki...

kurabiyeler çok cici renkleri canlı canlı ,ayrıca yorumunuz için çok teşekkürler sevgiler

Adsız dedi ki...

Oğuza hayırlı ömürler diliyorum.Kurabiyenin ilk tadına bakan ben oldun kek gibiydi valla.
Ellerinize emeğinize sağlık.

lezzetavcisi

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok sevimli olmuş bunlar:) Ellerinize sağlık,siparişiniz bol olsun:)

Hansa dedi ki...

Çok şekerler Oğuz bebeğe hayırlı ömürler diliyorum...
Aşağıdaki minik pastacıklarda çok leziz duruyor yanii :)))
Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba Oğuz bebek adıyla yaşasın..Damatlığınıda görürsünüz inşaAllah..Ne mutlu sizin gibi becerikli akrabaları var ciciler şekerler hazırlıyor..
Eline sağlık poşetin birini aldım..
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Ay ay ay yerim ben bu bebegide kurabiyelerinide,canim cok guzel bir jest olmus.Ellerine saglik
SEVGILER

Disalce dedi ki...

canım özlemciğimdede görmüştüm..gerçekten siz bu işi iyice kaptınız..

harika olmuşlar..size bol kazançlı siparişler diliyorum...harika olmuşlar...

SOFRAM dedi ki...

Kurabiyeler çok şirinmiş, ellerinize sağlık, minik Oğuz'a da sağlıklı uzun ömürler...
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok cici olmuşlar :)))

Halenze dedi ki...

seyhancım valla güzel iş çıkardınız tebrik ediyorum. bu arada seni mimledim hadi bakalım:))

Adsız dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim, tüm sevdiklerinle birlikte daha nice bayramlara...